• وبلاگ : نردبان
  • يادداشت : مبعوث شويم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + mastooreh 
    سلام
    به حرفتون گوش کردم و قالب وبلاگمو تغيير دادم
    اگه وقت کرديد يه نگاهي بهش بندازيد
    ممنون
    پاسخ

    سلام به شما.خيلي خوب شده... بايد باور کنيم که زمين جاي ماندن نيست.
    آينه بود
    آنگاه ک انسان را آويخت روبه روي چشمانش
    و از تمام حقيقتش بر او باريد
    تا تمامي يک عمر کفر و بي ثمري را؛
    از تار و پودش پاک کند
    آري او آينه است...
    عيدتون مبارک
    پاسخ

    ممنون/ وبلاگتان را ديدم، کاش رنگ پس زمينه اش را تغيير دهيد که بشود از مطالب خوبتون استفاده کرد/ قسم مي خورم که آدم شوم :)
    سلام عيدتون مبارک/ تعبير زيبايي از مبعث بود؛ متشکرم/ خانم نظرآهاري هم متني مشابه مفهومي که شما مطرح کردين دارن؛ اگه مايل بوديد بخونيدش، بنده به مناسبت اين روز بزرگ رو وبلاگ خودم گذاشتمش
    پاسخ

    خيلي متشکرم. مطالعه آن خالي از فايده نبود.
    سلام
    با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است.
    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند.
    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.
    لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد.

    http://www.jonbeshnet.ir/news/27860
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 93 خرداد 6 نوشته شما با عنوان مبعوث شويم برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن تشنه... بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    استخدام مترجم
    http://fraeng.blogfa.com/post/12